Kalendář akcí
« | leden 2021 | » |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
28 prosinec | 29 prosinec | 30 prosinec | 31 prosinec | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
po skončení nouzového stavu 2021 - INVESTIČNÍ VÝSTAVBA, FINANCOVÁNÍ A HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM OBCÍ, MĚST A KRAJŮ
Datum | Místo | Var. symbol | Přihláška |
---|---|---|---|
04.03.2021 - 05.03.2021 | Plzeňský Prazdroj, sál Pilsner Urquell | 112 | Přihláška na akci » |
Komplexní konference o investiční výstavbě a hospodaření s majetkem obcí, měst a krajů
Součástí konference jsou dva akreditované semináře u MVČR, (Financování obcí - rozpočet a Pozemky a stavby)
AKTUALITA: Program je doplněn o podrobné informace o dopadech epidemie na financování, hospodaření a investice územních samospráv.
Místo konání: PLZEŇ, PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, reprezentativní sál "Pilsner Lighthouse", Východní Předměstí 2499 MÍSTO KONÁNÍ: klikněte..., MAPA: klikněte…
Cílová skupina: starosta, místostarosta, radní, úředníci a vedoucí odborů právních, veřejných zakázek, investičních, majetkoprávních a ekonomických odborů, manažeři a zástupci organizací zřízených samosprávami, kteří řeší investice a hospodaření.
Zaměření: Komplexní a praktické informace o investování obcí a měst a hospodaření s majetkem atp. Investiční plánování, management, výběr dodavatele, smlouva o dílo, technický dozor investora, reklamační řízení v praxi. Trestná a hmotná odpovědnost. Pravidla a zákonná omezení při nakládání s veřejným majetkem.
Cílem konference je získání odpovědí na časté otázky např.:
- Finanční krytí investic samospráv, jak správně stanovit finanční možnosti samosprávy pro investice?
- Jak nastavit projekty a jejich financování? resp. plán rozvoje obce včetně financování
- Dotace – co je třeba znát při využití investičních dotací?
- Úvěry – kdy je využít, jaké existují tipy úvěrů, jejich správné nastavení a ceny – jakým chybám se vyhnout?
- Jak efektivně nastavit vnitřní postupy a směrnice při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu?
- Způsobilost výdajů u zakázek velkého rozsahu?
- Jak má správně vypadat veřejná zakázka na stavební práce - dílo?
- Smluvní vztah obce s projektantem a stavební firmou - na co si dát pozor při uzavírání smluv o dílo?
- Jaké jsou odpovědnost za vady na díle (zjevné a skryté vady)?
- Jak má vypadat dohled investora na dodavatele stavby? (projektový management, technický, stavební a autorský dozor)
- Jaké je právní, trestní a hmotná odpovědnost všech zúčastněných stran? (např. volených zástupců, úředníků a dodavatele)
- V posledních měsících bylo schváleno několik zásadních změn v zákonech upravujících nakládání s pozemky a stavbami ve vlastnictví obcí a měst, co je jejich obsahem?
- Na co si dát pozor při umístění cizích staveb na pozemcích obce?
- Jakým způsobem aktuální judikatura řeší problematiku pozemních komunikací?
- V jakých případech se po novele občanského zákoníku uplatní zákonné předkupní právo ve prospěch nebo k tíži obce?
- Jaké jsou podmínky pro vyvlastnění nebo jiné omezení vlastnického práva pro veřejně prospěšnou stavbu?
1. DEN - PREZENCE OD 8:45 HODIN | |
FINANCOVÁNÍ INVESTIČNÍCH ZÁMĚRŮ A ROZVOJE SAMOSPRÁVY - NÁSTROJE ROZVOJE OBCÍ A MĚST | |
9:00 | Ing. MIROSLAV MATEJ, Ph.D. |
Profil: | MF ČR - Ředitel odboru 12 - Financování územních rozpočtů a programové financování, bývalý naměstek ministra financí |
Ing. LUDĚK TESAŘ | |
Profil: | Ekonom specializující se na města a obce s 20ti letou zkušeností z praxe, MF ČR, ÚV ČR a samospráv, spoluautor zákona o rozpočtovém určení daní, poradce mnoha úspěšných měst a obcí v ČR. |
Obsah: | 1. Strategický (akční) plán (program) obcí a měst. |
10:30 | 15 minutová přestávka na kávu a občerstvení (džusy, sladké a slané pečivo atp.) |
12:00 | OBĚD O DVOU CHODECH |
VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A SMLOUVA O DÍLO + PRAKTICKÉ OTÁZKY A ŘEŠENÍ DOHLEDU NAD STAVBOU | |
13:00 13:10 | Představení společnosti BYDLENÍČKO s.r.o., poradenství pro obce v komplikovaných otázkách prodeje nemovitostí (www.bydlenicko.tv), výstavba seniorských center SENIOR LIVES (www.seniorlives.cz) MGR. PETR PRÁŠEK |
Profil: | advokát s dlouholetou praxí v oblasti zadávání veřejných zakázek a kontrol zadávacích řízení, Právnickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně absolvoval v roce 2008, advokátem je od roku 2015, ve své advokátní praxi se zaměřuje zejména na právo veřejných zakázek a strukturální fondy, na právo duševního vlastnictví, včetně informačních technologií, na obchodní právo a právo energetické, V minulosti působil ve funkci vedoucího právního oddělení řídícího orgánu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. |
Obsah: | 1. Určení předpokládané hodnoty veřejné zakázky. 2. Určení předmětu plnění veřejné zakázky. 3. Tržní konzultace pro stavební práce. 4. Druhy řízení - stavby. 5. Doklady v rámci nabídky, opravy a změny nabídky. 6. Způsobilost dodavatele, kvalifikace dodavatele, hodnocení, poddodavatelé. 7. Další požadavky na obsah nabídky a součinnost před podpisem smlouvy. 8. Skončení zadávacího řízení. 9. Komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem. 10. Elektronizace veřejných zakázek, elektronické nástroje. 11. Smluvní podmínky veřejné zakázky na stavební práce. 12. Technický dozor. |
14:00 | 15 minutová přestávka na kávu a občerstvení |
15:00 | UKONČENÍ ODBORNÉ ČÁSTI PROGRAMU |
16:30 | BOHATÝ DOPROVODNÝ PROGRAM V PLZEŇSKÉM PRAZDROJI A JEHO SKLEPENÍ SE ŠKOLOU ČEPOVÁNÍ PIVA |
| |
2. DEN - PREZENCE OD 9:15 HODIN | |
Pozemky a stavby z pohledu investičních záměrů a projektů obcí a měst | |
9:30 | JUDr. PhDr. PETR KOLÁŘ, Ph.D. |
Profil přednášejícího | |
Právník, vysokoškolský pedagog – působí jako odborný konzultant v Parlamentním institutu, dále též jako starosta města Veselí nad Moravou; častá publikační činnost na téma politologie a práva, odborník na právo při výkonu územní samosprávy. | |
Obsah přednášky: | |
1. Povinnost účelného a hospodárného nakládání s obecním majetkem dle zákona o obcích. 2. Neplatnost právních jednání obcí z důvodu porušení zákona. 3. Zveřejňování záměru po novele obecního zřízení zákonem č. 106/2016 Sb. 4. Nakládání s majetkem obce po novele obecního zřízení (2016). 5. Právní pojem věci, součást a příslušenství věci. 6. Superficies solo cedit. 7. Držba, vydržení, derelikce. 8. Služebnosti a reálná břemena. 9. Právo stavby. 10. Předkupní právo, aplikace zákonného předkupního práva. 11. Stavby na cizích pozemcích, stav před a po 1. lednu 2014, veřejná prostranství, dočasné stavby (superedifikát). 12. Další příklady uplatňování práva "Superficies solo cedit", např. povrchové a podzemní vody, jeskyně, skalky, garážová stání atp. 13. Nediskriminační přístup při nakládání s obecním majetkem | |
11:00 | 15 minutová přestávka na kávu a občerstvení (džusy, sladké a slané pečivo atp.) |
14:00 | UKONČENÍ KONFERENCE OBĚDEM O DVOU CHODECH |
CENA ZA DVA DNY: 7.500,- KČ NA OSOBU (plnění je osvobozeno od DPH).
V CENĚ JE:
- Celodenní stravování po oba dva dny, 2x oběd o dvou chodech,
- Zabijačkové hody první den odpoledne,
- Doprovodný program první den konference včetně prohlídky pivovaru, pohoštění, hudby a neomezené konzumace nefiltrovaného plzeňského piva atd.
PŘIHLÁSIT SE: KLIKNĚTE ZDE...
UBYTOVÁNÍ: Pro účely zajištění ubytování doporučujeme využít služeb portálu www.booking.com kde získáte nejlepší možnou cenu. Přímo naproti pivovaru je velký, luxusní hotel. Samotný pivovar ubytováním nedisponuje a proto ho ani nenabízíme.
PARKOVÁNÍ: V areálu pivovaru je parkoviště pro návštěvníky, jeho kapacita je přímo závislá na aktuální situaci.
Upozornění: Cena platí bez DPH, plnění je podle zákona o dani z přidané hodnoty osvobozené. Registrace potvrzujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení, v případě že se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na tel.: 240 200 272, GSM: 724 931 593, e-mail: podatelna@regionservis.cz
INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY:
Součástí semináře je celodenní stravování včetně obědů a večeře s neomezenou konzumací Prazdroje první den a také písemné materiály od lektorů. Regionservis si vyhrazuje právo na změnu místa nebo termínu. K prezenci se, prosíme, dostavte včas, děkujeme. Bez řádné registrace předem Vám nemůžeme z kapacitních důvodů zaručit účast na akci, děkujeme Vám za pochopení.
UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK PRO OBCE A MĚSTA JE PO VYČERPÁNÍ MAXIMÁLNÍ KAPACITY 30 MÍST.
Všechna práva vyhrazena © 2004 - 2011 Regionservis spol. s r.o.
® Název Regionservis a logo Regionservis jsou registrované ochranné známky.
Pro společnost Regionservis s.r.o. portál spravuje NerWare