12. dubna 2019 - XI. Veřejné zakázky a smlouvy uzavírané samosprávami
Datum | Místo | Var. symbol | Přihláška |
---|---|---|---|
12.04.2019 | Praha, Nové město, Hotel 1. Republic**** | 304 | Přihláška na akci » |
Místo konání: PRAHA - NOVÉ MĚSTO, HOTEL 1. REPUBLIC****, ul. V Tůních 1625/8, MÍSTO KONÁNÍ: klikněte..., MAPA: klikněte...
Cílová skupina: Starostka, starosta, místostarostka, místostarosta, radní, tajemník, jednatel nebo ředitel společnosti zřízené samosprávou apod. Právník, zaměstnanec města mající na starosti investice, výběrová řízení a smlouvy.
Cíl konference: Účastníky komplexně seznámit s celým postupem při výběru dodavatele, od zadání výběrové řízení až po řešení smlouvy, vymáhání práva a odpovědnosti včetně rizik např. trestní a hmotné odpovědnosti. Představit zákon o veřejných zakázkách v praxi územních samospráv. Celou problematiku vysvětlit na konkrétních příkladech a vzájemných vazbách na další zákony, judikáty a praxi.
Aktualita: Elektronizace zadávání veřejných zakázek.
Zaměření a obsah:
- Elektronizace veřejných zakázek ve vztahu k nadlimitním a podlimitním veřejným zakázkám
- Jak stanovit předmět plnění veřejné zakázky.
- Jak nastavit požadavky na kvalifikaci, aby se zakázky účastnili pouze kompetentní dodavatelé a zároveň nedocházelo k diskriminaci.
- Jak nastavit hodnocení nabídek, aby zadavatel obdržel ekonomicky nejvýhodnější nabídku (s co největší přidanou hodnotou pro zadavatele).
- Jak stanovit obchodní podmínky veřejné zakázky.
- Zadávání veřejných zakázek a uzavírání smluv v praxi územních samospráv.
- Účelnost nakládání s veřejnými prostředky, horizontální a vertikální spolupráce, kvalifikace a hodnocení a nová terminologie,
- Smlouva o dílo, oprávnění na její uzavření,
- Péče řádného hospodáře,
- Stavba jako předmět díla, zajištění smluvních povinností, předání a převzetí díla, zákonná a smluvní odpovědnost za vady, uplatnění záruky na jakost,
- Insolvence dodavatele,
- Zákonné povinnosti představitelů obcí,
- Neplatnost smluv, předsmluvní odpovědnost, právní vady smluv, zveřejňování záměru,
- Odpovědnost představitelů obcí za škodu a trestněprávní odpovědnost.
PREZENCE ÚČASTNÍKŮ OD 8:30 HODIN, PREZENCE PARTNERŮ OD 8:00 HODIN | |
ZAHÁJENÍ: | |
9:00 | Zahájení setkání, představení programu. |
ZÁSADY ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V PRAXI ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁV - TIPY, RADY A DOPORUČENÍ | |
9:10 | Komplexní odborné představení pravidel zadávání veřejných zakázek v praxi územních samospráv |
Mgr. Petr PRÁŠEK, advokát odborník na veřejné zakázky | |
| |
11:00 | Společná diskuze k tématu. |
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ | |
10:45 | 15 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů s doplňkovým programem |
SMLOUVY O DÍLO, STAVBA JAKO PŘEDMĚT DÍLA, SMLUVNÍ ZÁRUKY ZA KVALITU DÍLA, ODPOVĚDNOST ZA VADY, PLNĚNÍ SMLOUVY A INSOLVENCE ZHOTOVITELE, PÉČE ŘÁDNÉHOSPODÁŘE DLE ÚPRAVY OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU A ZÁKONA O KONTROLE | |
11:00 | Smlouvy o dílo z pohledu zákonné úpravy a judikatury soudů |
JUDr. Stanislav SVITÁK, Ph.D., soudce Krajského soudu v Ústí nad Labem | |
| |
12:30 | Společná diskuze k tématu. |
PŘESTÁVKA NA KÁVU A OBČERSTVENÍ | |
12:45 | 15 minut přestávka na kávu a občerstvení. K dispozici jsou prezentace a stánky partnerů s doplňkovým programem |
ZÁKONNÉ POVINNOSTI PŘEDSTAVITELŮ SAMOSPRÁV PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLUV, NEPLATNOST, PRÁVNÍ VADY, ZVEŘEJŇOVÁNÍ ZÁMĚRU I SMLUV, OBJEKTIVNÍ, HMOTNÁ I TRESTNÍ ODPOVĚDNOST | |
13:00 | Zákonné povinnosti představitelů obcí při uzavírání smluv; důvody neplatnosti smluv, objektivní odpovědnost za způsobenou škodu, vybrané aspekty trestněprávní odpovědnosti |
JUDr. PhDr. Petr KOLÁŘ, Ph.D., právník s letitou praxí v územní samosprávě jako místostarosta | |
| |
14:30 | Závěrečná diskuze s odborníky k tématu veřejných zakázek, uzavírání smluv a odpovědnosti obcí a měst. |
15:00 | UKONČENÍ KONFERENCE TEPLÝM POZDNÍM OBĚDEM |
CENA: 2.500,- KČ NA OSOBU (plnění je osvobozeno od DPH).
MNOŽSTEVNÍ SLEVA 25 % PŘI OBJEDNÁNÍ 4 OSOB Z JEDNÉ INSTITUCE, CENA PRO 4 OSOBY: 7.500,- KČ (plnění je osvobozeno od DPH)
V ceně je celodenní stravování a oběd o dvou chodech!
PŘIHLÁSIT SE: KLIKNĚTE ZDE...
Upozornění: Elektronický objednávkový systém, zatím neumí pracovat se slevami. Samozřejmě sleva platí a bude Vám automaticky odečtena, děkujeme za pochopení. Cena platí bez DPH, plnění je podle zákona o dani z přidané hodnoty osvobozené. Registrace potvrzujeme nejpozději do 5 pracovních dnů od doručení, v případě že se tak nestane, prosíme, kontaktujte nás na tel.: 240 200 272, GSM: 724 931 593, e-mail: podatelna@regionservis.cz
INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY:
Součástí semináře je celodenní stravování včetně oběda a tištěné materiály od lektorů. Absolventni obdrží osvědčení o absolvování v rámci průběžného vzdělávání. Regionservis si vyhrazuje právo na zrušení termínu semináře, či změnu místa nebo termínu. K prezenci se, prosíme, dostavte včas, děkujeme. Bez řádné registrace předem Vám nemůžeme z kapacitních důvodů zaručit účast na akci, děkujeme Vám za pochopení.
UZÁVĚRKA PŘIHLÁŠEK PRO OBCE A MĚSTA JE 9. DUBNA 2019 (resp. do vyčerpání max. kapacity akce 30 míst). Po termínu je možné se přihlásit pouze na základě telefonické domluvy.
Všechna práva vyhrazena © 2004 - 2011 Regionservis spol. s r.o.
® Název Regionservis a logo Regionservis jsou registrované ochranné známky.
Pro společnost Regionservis s.r.o. portál spravuje NerWare